Facebook Vervolg

In 4 dagdelen leert u de belangrijkste technieken van Facebook Vervolg

 

Interactieve 2-daagse klassikale training

Groepsgrootte

Minimaal 8 personen

Maximaal 12 personen

Type aanbod

Zowel open training als bedrijfstraining

Beschrijving

Facebook is op dit moment hèt social media-platform voor honderden miljoenen consumenten en bedrijven. Door ontwikkelaars toegang te geven tot gedeeltes van haar software is het platform daarnaast verwerkt in miljoenen websites en (mobiele) applicaties.

Ondanks de enorme omvang het platform en het brede scala aan mogelijkheden die het bedrijven biedt stellen vele zakelijke gebruikers zichzelf vragen als “Hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrijf gevonden wordt op Facebook?”, “Hoe verzamel ik snel fans voor mijn bedrijfspagina?” en “Waarom krijgen mijn berichten zo weinig vind-ik-leuks?

In onze Facebook-training voor gevorderden worden vragen als deze van een duidelijk antwoord voorzien. U leert hoe u uw zakelijke Facebook-aanwezigheid uit kunt bouwen en hoe u de kracht van het platform voor uw bedrijf kunt benutten.

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor personen die bekend zijn met Facebook maar hun kennis over het platform bij willen spijkeren om zo efficiënter en doelgerichter met het platform om te leren gaan. Voor deze training is een persoonlijk profiel met minimaal 50 connecties en/of toegang tot een bedrijfspagina met minimaal 50 fans en/of drie “mensen die hierover praten” vereist.

Voorkennis

U heeft zich de basistechnieken van Facebook al eigen gemaakt en u bent al een gebruiker van Facebook, maar u bent eraan toe om een verdiepingsslag te maken, om meer met Facebook te kunnen doen.

Doel

Het doel van de training is om u te helpen bij verder bekwaam worden in Facebook. De training biedt u de ruimte om uw eigen accent te leggen in de keuze van de onderwerpen. Met deze training maakt u zich op een efficiënte wijze de bij uw wensen passende onderwerpen eigen.

Opzet training

Hieronder vindt u de onderdelen waaruit deze training bestaat en enkele voorbeelden van vragen die in de desbetreffende onderdelen behandeld zullen worden.

  • Facebook strategie: Hoe past Facebook binnen mijn overige marketing-kanalen? Wat verwacht mijn doelgroep van mij op Facebook? Wanneer is mijn doelgroep actief op Facebook?
  • Het persoonlijke profiel:  Hoe kan ik mijn profiel onderscheidend, aantrekkelijk en uniek maken? Kan ik mijn persoonlijke profiel inzetten voor zakelijke doeleinden? Wat zijn de beperkingen van persoonlijke profielen vanuit het perspectief van een bezoeker?
  • Groepen: Hoe kan ik Facebook-groepen inzetten voor mijn bedrijf? Hoe kan ik de activiteit in een groep gaande houden? Waar moet ik op letten bij het modereren van een groep?
  • De bedrijfspagina: Hoe trek ik fans naar mijn bedrijfspagina? Wat zijn de mogelijkheden en beperkingen van een bedrijfspagina? Waar moet ik op letten bij het delen van berichten op mijn bedrijfspagina? Hoe reageer ik op berichten van mijn fans? Waarom zou ik meerdere bedrijfspagina’s aanmaken voor mijn bedrijf? Wat zijn planned en targeted updates?
  • EdgeRank: Hoe werkt EdgeRank? Welke gevolgen heeft EdgeRank voor mijn bedrijfspagina of groep?
  • Adverteren: Welke advertentie-mogelijkheden biedt Facebook? Welke advertentie-mogelijkheid past het beste bij mijn bedrijf? Hoeveel kost adverteren op Facebook? Waarom zou ik per klik betalen? Hoe werkt de Facebook Ads Manager?
  • LinkedIn buiten LinkedIn: Hoe past Facebook binnen mijn algehele marketing-strategie? Wat is Fusion Marketing? Hoe werkt social linkbuilding?
  • ROI: Hoe meet ik de resultaten van mijn Facebook-activiteiten? Hoe bepaal ik mijn input en output? Welke analyses kan ik uitvoeren over mijn Facebook-activiteiten? In hoeverre kan ik inzicht krijgen in het succes van mijn Facebook-advertenties?
  • Social Media Management: Hoe kan HootSuite mij helpen om mijn Facebook-aanwezigheid te beheren? En om mijn groepen te beheren? Hoe sluit Google Analytics aan bij Facebook?

Resultaten ‘Facebook vervolg’
Na deze training bent u instaat om zelf aan de slag te gaan en de mogelijkheden te benutten die Facebook u biedt.

Duur
De training bestaat uit 1 trainingsdag. De cursusdag vangt aan om 09.00 uur en eindigen om 17.00 uur.

Wilt u een training bij ons reserveren dan kunt u contact opnemen met: 070 – 319.84.30 of u kunt een mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  
b pers

Personeel

Om u als kandidaat aan te melden, kan u zich inschrijven. Vul alstublieft zoveel mogelijk gegevens in. Dit stelt ons in staat u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Inschrijven

b mark

Management

De Braam-Groep heeft een managementtrainingsmethode en certificering uitgewerkt voor zowel de ITIL en PRINCE2 trainingen.

Meer info

b train

Trainingen

Door middel van diverse werkvormen  met en zonder acteur leert de cursist de drie vormen van agressie te herkennen.

Verbale agressietraining

b social

Volg ons

 facebook linkedin  
     
 

copyright© braam groep 2013 - Polakweg 7 2288GG Rijswijk (zh) +31 (0)70 3198430