Linkedin Vervolg

In 4 dagdelen leert u de belangrijkste technieken van Linkedin Vervolg

 

Interactieve 2-daagse klassikale training

Groepsgrootte

Minimaal 8 personen

Maximaal 12 personen

Type aanbod

Zowel open training als bedrijfstraining

Beschrijving

LinkedIn behoeft geen introductie meer. Het grootste zakelijke netwerk ter wereld, met meer dan 200 miljoen gebruikers, biedt een enorme hoeveelheid mogelijkheden voor personen èn organisaties om met elkaar in contact te komen.

Maar hoe kunt u LinkedIn nu optimaal inzetten voor uw persoonlijke carrière of uw bedrijf? Hoe kunt u hoofd- van bijzaak onderscheiden en de mogelijkheden van LinkedIn efficiënt en doelgericht benutten?

In onze LinkedIn-training voor gevorderden krijgt u antwoord op deze en andere vragen. U leert hoe u uw LinkedIn-aanwezigheid uit kunt bouwen en hoe u de kracht van het platform voor u of uw bedrijf kunt benutten.

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor personen die bekend zijn met LinkedIn maar hun kennis over het platform bij willen spijkeren om zo efficiënter en doelgerichter met het platform om te leren gaan. Voor deze training is een persoonlijk profiel met profielsterkte “deskundig” of hoger en minimaal 50 connecties vereist.

Voorkennis
U heeft zich de basistechnieken van Linkedin al eigen gemaakt en u bent al een gebruiker van Linkedin, maar u bent eraan toe om een verdiepingsslag te maken, om meer met Linkedin te kunnen doen.

Doel

Het doel van de training is om u te helpen bij verder bekwaam worden in Linkedin. De training biedt u de ruimte om uw eigen accent te leggen in de keuze van de onderwerpen. Met deze training maakt u zich op een efficiënte wijze de bij uw wensen passende onderwerpen eigen.

Opzet training
Hieronder vindt u de onderdelen waaruit deze training bestaat en enkele voorbeelden van vragen die in de desbetreffende onderdelen behandeld zullen worden.

  • LinkedIn strategie: Hoe past LinkedIn binnen mijn overige marketing-kanalen? Hoe kan ik LinkedIn als service-kanaal gebruiken? Hoe kan ik de kracht van de netwerken van mijn connecties benutten?
  • Het persoonlijke profiel:  Hoe kan ik mijn profiel onderscheidend, aantrekkelijk en uniek maken? Hoe kan ik de profiel-afbeeldingen van mijn medewerkers inzetten voor mijn organisatie? Wat is de toegevoegde waarde van profielen in meerdere talen? Hoe voorkom ik dat mijn concurrenten mijn connecties ‘stelen’?
  • Groepen: Hoe kan ik de activiteit in een groep gaande houden? Waar moet ik op letten bij het modereren van een groep? Hoe kan ik groepen inzetten voor mijn netwerk?
  • De bedrijfspagina: Hoe kan YouTube mij helpen bij de presentatie van mijn producten? Hoe kan ik persoonlijke profielen koppelen aan mijn bedrijfspagina? Op welke manieren kan ik volgers verzamelen voor mijn bedrijfspagina?
  • (Personal) branding en marketing: Waarom zou ik berichten delen op LinkedIn? Hoe sluiten groepen aan bij mijn professionele identiteit? Wat zegt mijn connectie-gedrag over mijn professionele identiteit? Hoe kan ik het beste derdegraads connecties en mensen buiten mijn netwerk benaderen?
  • Marketing Solutions: Welke mogelijkheden zijn er om te adverteren op LinkedIn? Welke betaalde mogelijkheid sluit het beste aan bij mijn doelgroep? Hoeveel kost het om te adverteren op LinkedIn? Wat zijn de pro’s en contra’s van adverteren op LinkedIn?
  • Talent Solutions: Hoe kan ik LinkedIn inzetten als recruitment tool? Hoe zorg ik ervoor dat ik de juiste kandidaten aantrek met een vacature? Wat zijn de nadelen van recruitment op LinkedIn?
  • LinkedIn Premium: Wat is de kracht van OpenLink? Hoe sluit LinkedIn premium aan bij de LinkedIn Marketing en Talent Solutions?
  • LinkedIn buiten LinkedIn: Hoe past LinkedIn binnen mijn algehele marketing-strategie? Wat is Fusion Marketing? Hoe werkt social linkbuilding?
  • ROI: Hoe meet ik de resultaten van mijn LinkedIn-activiteiten? Hoe bepaal ik mijn input en output? Welke analyses kan ik uitvoeren over mijn LinkedIn-activiteiten?
  • Social Media Management: Hoe kan HootSuite mij helpen om mijn LinkedIn-aanwezigheid te beheren? En om mijn groepen te beheren? Hoe past Google Analytics binnen LinkedIn?

Resultaten ‘Linkedin vervolg’
Na deze training bent u instaat om zelf aan de slag te gaan en de mogelijkheden te benutten die Linkedin u biedt.

Duur
De training bestaat uit 1 trainingsdag. De cursusdag vangt aan om 09.00 uur en eindigen om 17.00 uur.

Wilt u een training bij ons reserveren dan kunt u contact opnemen met: 070 – 319.84.30 of u kunt een mail sturen naar:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

b pers

Personeel

Om u als kandidaat aan te melden, kan u zich inschrijven. Vul alstublieft zoveel mogelijk gegevens in. Dit stelt ons in staat u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Inschrijven

b mark

Management

De Braam-Groep heeft een managementtrainingsmethode en certificering uitgewerkt voor zowel de ITIL en PRINCE2 trainingen.

Meer info

b train

Trainingen

Door middel van diverse werkvormen  met en zonder acteur leert de cursist de drie vormen van agressie te herkennen.

Verbale agressietraining

b social

Volg ons

 facebook linkedin  
     
 

copyright© braam groep 2013 - Polakweg 7 2288GG Rijswijk (zh) +31 (0)70 3198430